יתרונות מלגזה חשמלית

מלגזה חשמלית מתאימה לשימוש במתחמים סגורים. היא שקטה. היא בטיחותית. היא אינה פולטת גזים מזהמים בכלל וגזים רעילים בפרט. קל לנוע אתה גם במעברים צרים במחסנים. היא נוחה ויעילה להעמסת סחורה  ולפריקתה, להעברתה ממקום למקום.

התחזוקה שלה פשוטה. אין צורך להקפיד על מילוי סולר אף כי יש להקפיד על טעינת המצבר. לא נעים להיזקק למלגזה ולהיווכח כי המצבר שלה ריק…

מלגזה חשמלית נחשבת ידידותית לסביבה. היא אינה מייצרת רעש ובכך אינה מהווה מפגע סביבתי. היא אינה  מזהמת ובכך אינה מהווה מפגע תברואתי.

נוח להפעיל אותה. במלגזות חשמליות משוכללות יש כיסא המאפשר סיבוב של 360 מעלות ובכך מייתר את הצורך  לסובב את הראש בכל פעם שהוא נדרש לצודד לכיוון מסוים בזווית מסוימת.

מלגזה חשמלית מצוידת במערכת מחשוב שניתן  לקבל ממנה נתונים און ליין על יעלות מדדים מסוימים בעת ההפעלה ולאמוד את תפוקתה ואת הניצולת שלה.

על אף היתרונות המובנים של המלגזה החשמלית נדרשת זהירות רבה. כדי לוודא כי הנוהג בה מוסמך לכך על מי שאחראי עליו לוודא כי המפעיל  סיים קורס מפעילי מלגזות והוסמך על ידי משרד העבודה.

קיימים סוגים שונים של מלגזות. כדי להתאים את הפונקציונאלית ביותר לצרכיכם חשוב לעשות סקר שוק ולהתייעץ עם מומחים. לבחירת מלגזה המתאימה למטלות השונות המיועדות לה יש חשיבות במסגרת שימוש מושכל במשאבים.

הבדל של יום ולילה

מפעילי מלגזות שעברו ממלגזת דיזל למלגזה חשמלית הם המוסמכים ביותר להעיד על יתרונותיה. הבחינה ההשוואתית של כל אחד מסוגי המלגזות מאפשרות להם לדבר מניסיון אישי. עם זאת חשוב להבין, כי אחדים מהיתרונות  המובהקים של המלגזה החשמלית נובעים בין השאר מהיותה קטנה וקומפקטית יותר מהמלגזות העובדות על דלק נוזלי, לכן היא אינה מתאימה למקומות עבודה שבהם נדרשות מלגזות גדולות ומאסיביות יותר.

 בשורה התחתונה אין ספק: מלגזה חשמלית עונה אל צרכיהם וציפיותיהם של מקומות עבודה רבים שבהם היא נותנת מענה נדרש לצורך בשינוע מטענים שונים. על אף שתחזוקתה אינה מסובכת, חשוב וחיוני להקפיד על תחזוקה נאותה  שלה כדי שתוכל לשמש אתכם ביעילות למשך זמן רב.

 

בשנת 2013 מגוון כלי תחבורה חשמליים יצאו לשוק בניהם אופניים חשמליים, רכבים חשמליים מסוגים שונים (בטרפלייס, הייבריד ועוד'..), קורקינט חשמלי ואפילו קטנועים חשמליים מסוגים שונים!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *