מלגזות משומשות

כמו במרבית סוגי הכלים המשמשים לעבודה, לעיתים מלגזה משומשת עושה את העבודה עבור הצרכן בדיוק כמו מלגזה חדשה.

המדדים המשמשים לבחירת מלגזה משומשת שונים בבסיסם מהמדדים המשמשים בחירת כלי רכב והם דומים יותר למדדים בהם נעזרים לבחור כלים חקלאיים ומכנים אחרים כמו טרקטורים וטרקטורונים.
הפרמטרים המובילים בבחירת מלגזה יד שניה הם: מספר שעות העבודה אותן עברה המלגזה, מצבה הכללי, יכולת ההרמה שלה כיום.

בחירת מלגזות משומשות על פי הצורך

אם הצורך ואופן השימוש שנעשה במלגזה אותה אנו מתכננים לרכוש אינם בעבודה אינטנסיבית הדורשת מלגזה חדשה ואמינה לאורך שנים, כל מה שאנו צריכים הוא לאתר מלגזה משומשת במצב מעולה שתוכל לשרת את המטרה.
הסיבה שלשמה קונים מלגזה משומשת ברורה, העלויות נמוכות בצורה משמעותית מעלויות של מלגזות חדשות אשר מגיעות למחירים של כמה אלפי שקלים ולעיתים אף מליוני שקלים.
אחרי שהוגדר הצורך למלגזה וייעוד העבודה, ניגש לבחירה קפדנית של מלגזה על פי הקריטריונים אותם דורשת העבודה, בניהם: כושר ההרמה של המלגזה הדרושה, מקום העבודה (גודל מקום העבודה) הדרוש למלגזה, סוג ההנעה.
כאשר אנו מדברים על מרחב עבודה גדול במרבית המקרים לא משנה איזו מלגזה נרכוש, עם זאת כאשר מדובר על מחסנים צפופים, מאוד יעזור אם נרכוש מלגזה קטנה יחסית וזאת בתנאי שתענה על הסעיף של כושר ההרמה.
סוג ההנעה חשוב מאוד, זאת מכיוון שעבודה במחסנים יכולה להיות בעיתית כאשר מדובר במלגזות המונעות בסולר או בנזין וזאת בעקבות פליטת הגזים מצינור המפלט, לשם כך חשוב לבדוק יותר על מלגזה חשמלית שתפתור את הבעיה של פליטת הגזים הרעילים.

לסיכום
מלגזות משומשות, עושות את העבודה במרבית המקרים בדיוק כפי שהייתה עושה מלגזה חדשה, לעבודות שאינן אינטנסיביות ויומיומיות כנראה שאין צורך במלגזה חדשה, עם זאת חשוב להציב מראש את הפרמטרים הדרושים מהמלגזה במטרה לרכוש את המלגזה המתאימה ביותר לאופן השימוש ודרישות העבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *