למה לבחור במלגזה יד שניה?

במדינה בה כולם מדברים על התייעלות, בעוד ברקע מפעלים נסגרים כתוצאה מחוסר תקציב, אי עמידה בתשלומים לספקים וניהול כושל של תזרים המזומנים חשוב לדעת לחסוך בדברים הקטנים והגדולים כאחד.

מלגזות יד שניה הן אחד הפרמטרים המאפשרים למפעלים לחסוך עשרות אלפי שקלים ובמפעלים גדולים הדורשים מלגזות גדולות גם מאות אלפי שקלים, במיוחד כאשר מדובר במלגזות כמו מעמיסים טלסקופיים אשר יכולים לעלות למעלה ממיליון ש"ח, כמובן כאשר הם חדשים.

הדרך לחסוך את עשרות – מאות אלפי השקלים היא ברכישת מלגזות יד שניה, כאשר הפרמטר העומד בראש סדר העדיפויות בבחירת מלגזות משומשות הוא אופי העבודה, בהתאמה למלגזה.
מלגזות יד שניה ניתן למצוא במגוון רחב של סוגי הנעה, החל ממלגזות חשמליות כלה במלגזות המונעות בגז ובסולר \ בנזין.
מלגזות משומשות צריכות להיבחר עבורכם, בהתאם לצורך בהן על ידי יבואנים המתמחים ביבוא מלגזות לארץ בהתאמה אישית, ההתאמה כמובן היא ההתאמה לצורך העבודה ומהותה.

מלגזה יד שניה
מלגזה יד שניה

הפרמטרים הנבדקים במלגזות יד שניה

  • כושר הרמה – כאשר מדובר במשקלים כבדים – כוח ההרמה והתנגדות של המלגזה הוא קריטי, המסה האחורית המנוגדת למטען המונף חשובה לא פחות מיכול ההרמה של המזלג.
  • סוג ההינע – בהתאם לאופי ומיקום העבודה, סוג ההינע חשוב מאוד, במקומות סגורים מרבית המלגזות שעובדות הן חשמליות, במטרה למנוע פליטת גז רעיל ממנועי הבנזין והסולר.
  • אחריות – כאשר מדובר במלגזה יד שניה חשוב מאוד לבדוק את תקופת האחריות ומה היא כוללת, בכל זאת כאשר קונים מלגזה שלא יצאה מהחברה צריך שתהיה כתובת המספקת את האחריות על כל מרכיביה.
כאשר עושים את הצעדים המוצגים לעיל בצורה קפדנית וברורה, אין סיבה שמלגזה יד שניה לא תעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר עבור המפעל לאורך שנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *